APROFITANT EL TALLER DE SERIGRAFIA

Hola! Feia molt de temps que no pujava res al bloc. En part per culpa dels meus ritmes i en part perquè a la feina hem engegat un projecte important: l'Escola EART, en la que jo m'encarrego de portar un grup de mares amb nadons on un cop per setmana fem tallers cretius. M'ho estic passant genial i a sobre amb la Noa, que és el meu "conillet d'indies", fem a casa moltes de les coses que preparo per al grup. Això també em té molt entretinguda...
Per començar l'Escola, a tot aquell que s'apuntava el feiem membre d'Experimentem amb l'ART, l'entitat on treballo, en qualitat "d'Amic o Amiga d'Experimentem amb l'ART". I per a donar-li tots els avantatges que comporta fer-se amic (catàleg d'art contemporani, entrades a la filmo, carnet de la mediateca de Caixaforum, etc...) vam serigrafiar unes bosses amb la il·lustració que vaig fer al curs de serigrafia el passat estiu. Estic molt contenta del resultat i d'haver pogut practicar les tècniques que vaig aprendre.




En aquestes fotos estem en ple procés de preparació de les bosses i a l'aula on finalment fem els tallers.

1 comentario:

Imma dijo...

Ei!que xulo aquest taller!en fareu més? a mi m'interessaria fer-ne un!es pot?

com va tot?la Noa deu estar gran ja! Una abraçada molt gran per tu i els teus, Anna!